ویروس کرونا خطر کشندگی برای جنین ندارد

60361713e8fbe_60361713e8fc3

خطر ابتلا به ویروس کرونا برای زنان باردار و جنین از جمله نگرانی‌های اصلی مردم در کشورهای مختلف بوده است.

نتایج یک مطالعه مشترک در آمریکا و انگلیس ثابت می‌کند که ابتلای مادر به ویروس کرونا جان جنین را به مخاطره نمی‌اندازد.

مطالعه صورت گرفته روی زنان باردار حکایت از آن دارد که ابتلای آنان به ویروس کرونا تاثیر محدودی بر جنین دارد و احتمال آنکه جان فرزندشان به خطر افتد بسیار اندک است.

گزارشی که از بررسی های متخصصان علوم پزشکی در آمریکا و انگلیس روی ۴۰۰۰ زن باردار مبتلا به کرونا انتشار یافته نشان می‌دهد که ابتلای زنان باردار به ویروس کرونا گرچه مشکلاتی در پی دارد، اما منجر به مرگ جنین نمی‌شود.

به گزارش دویچه وله، یکی از پیامدهای احتمالی ابتلای زنان باردار به ویروس کرونا، زایمان پیش از موعد اعلام شده است. به عنوان نمونه، زایمان در ۱۲ درصد زنان باردار مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس در سی‌و هفتمین هفته بارداری روی داده است. این در حالی است که میانگین زایمان‌های پیش از موعد در آن کشور به طور طبیعی حدود هفت‌ونیم درصد است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران را مسئول اقدامات نائبانش در عراق می‌دانیم

چ فوریه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره حملات راکتی در عراق گفت: ما ایران را مسئول اقدامات نائبانش می‌دانیم و طبق محاسبات زمانی خودمان به این اقدامات پاسخ می‌دهیم. جنیفر ساکی درباره حملات راکتی اخیر به منافع آمریکا در عراق گفت: «ما هنوز به ارزیابی نهایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000