همتی: فرآیند پرداخت بدهی کره‌جنوبی به ایران با یک میلیارد دلار آغاز می‌شود

60361522435b8_60361522435bb رئیس کل بانک مرکزی درباره نتیجه مذاکرات با سفیر کره جنوبی گفت: پول بانک مرکزی در آنجا ۷ میلیارد دلار است و ما الان با یک میلیارد شروع می‌کنیم.

عبدالناصر همتی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت درباره مذاکراتی که با سفیر کره جنوبی برای پرداخت بدهی این کشور به ایران صورت گرفته، گفت: در این رابطه مقرر شد چگونه از منابع خودمان استفاده کنیم. اینکه کره‌ای‌ها می‌خواهند با هر کسی مذاکره کنند، ما دستور پرداخت را صادر کردیم و اگر پرداخت نکنند ما هم اقدامات خود را می‌کنیم.

وی افزود: پول بانک مرکزی در آنجا ۷ میلیارد دلار است و الان با یک میلیارد شروع می‌کنیم. نوع پرداخت هم پول است که در اختیار بانک‌های ما قرار می‌گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حامی سرسخت رییس‌جمهور سابق آمریکا: دیگر اعتقادی به ترامپ ندارم

چ فوریه 24 , 2021
سیاسی/ بین الملل یکی از پیشروان تئوری توطئه "کیو انان"، جنبشی آزاد و غیرمتشکل که هواداران متعصب دونالد ترامپ در فضای مجازی در پیشبرد نظرات آن نقش چشمگیری دارند، می‌گوید دیگر اعتقادی به رئیس‌جمهور سابق آمریکا ندارد. «جیکوب آنتونی چنسلی»، هوادار سرشناس گروه کیو انان گفت زمانی که دونالد ترامپ، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000