ترکیه و یونان در آستانه‌ی درگیری؟/ ارتش یونان: اردوغان از جنگ گسترده هراس دارد

سیاسی/ بین الملل 60352613a9baa_60352613a9bac ارتش یونان با اشاره به بیانیه وزارت دفاع ترکیه مبنی بر این‌که "فورا" به حادثه تجاوز جنگنده‌های یونانی به کشتی تحقیقاتی ترکیه در آب‌های بین‌المللی دریای اژه پاسخ داده، تصریح کرد، ترکیه‌ای‌ها طبعا از جنگ گسترده می‌ترسند.

به گزارش خبر فوری، به نقل از سایت النشره، ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنها از جنگ گسترده با یونان می‌ترسند زیرا می‌دانند از یونان شکست می‌خورند از این رو می‌خواهند ما را پشت میز مذاکره‌ای بکشانند که خودشان ایجاد کرده‌اند، از این رو به منظور بردن تنش به سمت خط قرمز رسانه‌های اردوغان، از ایجاد اقدمات تحریک‌آمیز جنگنده‌های اف-۱۶ یونان علیه کشتی‌ تحقیقاتی ترکیه صحبت کردند.

این در حالی است که خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه اظهار کرد: اقدامات تحریک‌آمیز جنگنده‌های یونان کاری است که مکررا انجام می‌دهند و ما در چارچوب قانون پاسخ لازم را دادیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تحریم، تاثیر تغییرات اقلیمی را تشدید می‌کند

چ فوریه 24 , 2021
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت تحریم‌های اقتصادی یکجانبه یکی از موانع اصلی مقابله مؤثر با آثار منفی تغییرات آب و هوا هستند و باید لغو شوند. مجید تخت‌روانچی روز سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که به منظور بررسی آثار امنیتی تغییرات آب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000