همتی: با صادرات غیرنفتی کشور را اداره کردیم

6030e16578e28_6030e16578e2b رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال ۳۲ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا تامین شده که بیش از ۲۲ میلیارد دلار آن از صادرات غیر نفتی بوده است.

عبدالناصر همتی با بیان این مطلب در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال ۳۲ میلیارد دلار ارز برای واردات کالا تامین شده که بیش از ۲۲ میلیارد دلار آن از صادرات غیر نفتی بوده است.

وی افزود: در دو سال و نیم گذشته در اوج فشار حداکثری، کشور را عمدتا با صادرات غیرنفتی اداره کردیم. به گفته رئیس شورای پول و اعتبار، طی ۱۰ماه ابتدای سال ۷۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش در قالب تسهیلات از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

همتی تاکید کرد: اعتبارات بانک‌ها محدود است و آن‌ها به منابع لایزال وصل نیستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی کشور برگزار می‌شود/ نتیجه انتخابات، سود سهام عدالت را تعیین می‌کند

ش فوریه 20 , 2021
معاون وزیر اقتصاد گفت: از ۴۹ میلیون سهامدار عدالت، ۱۹ میلیون روش مستقیم را انتخاب کردند که این افراد نیازی به شرکت در انتخابات را ندارند اما ۳۰ میلیون نفر که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. علی عسگری درباره برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت‌های استانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000