آواز جدید شهرام ناظری در روز تولد ۷۱ سالگی‌اش/ ویدئو

602ea030e353d_602ea030e353f حافظ ناظری ویدئویی دیده نشده از آواز شهرام ناظری منتشر کرد و نوشت پدرش یک سال است به خاطر کرونا مجبور شده در آمریکا بماند.

در روز تولد ۷۱ سالگی استاد شهرام ناظری، فرزند این هنرمند (حافظ ناظری) ویدئویی از آواز خواندن او منتشر کرد و تولد پدر را تبریک گفت.

حافظ ناظری در صفحه اینستاگرامش نوشت: "سال گذشته برای اجرای کنسرت به دعوت "پسیفیک سمفونی ارکسترا" به همراه پدرم سفری دو ماهه به آمریکا داشتیم، که از بدو ورود با بحران کرونا و شروع قرنطینه سراسری مواجه شدیم و الآن تقریباً یک‌سال است که پدرم مجبور شدند در آمریکا بمانند و همچنان جایشان در وطن خالی‌ست. کسی که در تمام دوران زندگی‌اش با صداقت و آزادگی برای ایران و مردم ایران آواز خواند.

زادروزت بر همه‌ی ما مبارک باد."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیراهن بهرنگ علوی به یاد انصاریان و میناوند/ عکس

پ فوریه 18 , 2021
بهرنگ علوی با پیراهن منقش به عکس انصاریان و مهرداد میناوند در دربی هنرمندان حضور یافت. علوی که از دوستان صمیمی علی انصاریان محسوب می‌شد، در دقیقه ۸ و زمانی که بازی به خاطر گرامیداشت انصاریان متوقف شد، احساساتی شد و با چشمانی اشک بار به استقبال ادامه بازی رفت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000