احتمال بازگشت آمریکا به برجام قوت گرفت

سیاسی/ بین الملل 602e0cc4f368f_2021-02-18_10-14 جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا احتمال دارد روز جمعه در جریان سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ قصد خود را برای بازگشت آمریکا به توافقنامه هسته‌ای با ایران اعلام کند.

پایگاه دیپلماتیک با اعلام این خبر نوشت: قرار است بایدن روز جمعه (19 فوریه) حدود ساعت 11:15 صبح به وقت واشنگتن دی سی وی در کنفرانس امنیت جهانی سخنرانی کند.

همچنین قرار است روز جمعه در جلسه مجازی رهبران جهان G-7 به میزبانی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس شرکت کند که موضوع آن چگونگی مواجهه با همه گیری بیماری کووید 19 خواهد بود.

پایگاه دیپلماتیک در ادامه نوشت: برخی از کارشناسان ایرانی نگرانند که این اعلامیه نتواند به اندازه کافی برای توقف کاهش سطح همکاری های ایران با آژانس بین المللی اتمی موثر باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از ۱۴ خودرو مورد بررسی؛ ۸ خودرو ۴ ستاره به بالا و الباقی ۳ ستاره‌اند

پ فوریه 18 , 2021
آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی دی ماه امسال، نشان می‌دهد که سازندگان این نوع خودروها عملکرد بسیار بهتری از سواری‌سازان و به‌ویژه سازندگان وانت‌ها داخلی دارند. بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000