بررسی دستاوردهای ایران در ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی

بررسی دستاوردهای ایران در ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی

مدیرکل منطقه مدیترانه WHO، هدف از سفر به کشورمان در دوران کرونا را آشنایی با ابتکارات و موفقیت ‌های شبکه ایران برای پیشگیری کووید ۱۹ عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، «احمد المنظری» هدف از این بازدید را آشنایی با ابتکارات ایران و موفقیت‌هایی از کل سیستم شبکه برای پیشگیری کووید ۱۹ عنوان کرد و گفت: به همین منظور خواستم آشنا شوم که ایران چگونه توانسته در زمان پیشگیری از کووید ۱۹، خدمات مراقبت‌های اولیه بهداشتی غیر کرونایی را به مردم ارائه دهد.

وی، دومین هدف سفر به ایران را ملاقات با مسئولان و سیاست‌گذاران نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه قوانین و مقررات مرتبط با سلامت اعلام کرد و افزود: یکی از علل دیگر سفر به ایران بررسی موقعیت‌ها و فرصت‌های بیشتری برای ادامه همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان جهانی بهداشت بیان کرد.

مدیرکل منطقه مدیترانه سازمان جهانی بهداشت، در پایان برای بهبود روند مقابله با کرونا به ادامه بیماریابی، غربالگری و بهبود وضعیت آزمایشگاه اشاره کرد و افزود: در ابتدای شیوع کرونا به تمام کشورهای منطقه بر غربالگری و افزایش تعداد تست‌ها تأکید کردیم.

وی از آغاز انجام واکسیناسیون برعلیه کووید ۱۹ در بسیاری از کشورهای منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم همه کشورها در این زمینه بسیار موفق باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

آخرین وضعیت واکسن کرونا در کشور / پاسخ به همه سوالاتی که درباره واکسیناسیون کووید۱۹ دارید

پ فوریه 18 , 2021
واکسیناسیون عمومی در چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟ کشور ما به چند دوز واکسن نیاز دارد؟ اثرگذاری واکسن ایرانی تا چه حد است؟ واردات واکسن چینی به کجا رسید؟ واکسن ها چگونه و از چه طریقی توزیع خواهد شد؟ در ویدئویی که در ادامه می‌بینید به تمامی این پرسشها پاسخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000