جریمه ۱.۱ میلیون یورویی فرانسه برای گوگل

602d454866b36_602d454866b38 پس از این که تحقیقات نشان داد رتبه‌بندی هتل‌ها در گوگل می‌تواند مشتریان را به اشتباه بیاندازد، گوگل ایرلند و گوگل فرانسه توافق کردند ۱.۱ میلیون یورو (معادل ۱.۳۴ میلیون دلار) جریمه بپردازند.

پس از اینکه تحقیقات نشان داد رتبه‌بندی هتل‌ها در گوگل می‌تواند مشتریان را به اشتباه بیاندازد، گوگل ایرلند و گوگل فرانسه توافق کردند ۱.۱ میلیون یورو (معادل ۱.۳۴ میلیون دلار) جریمه بپردازند.

طبق بیانیه‌ای که توسط ناظر کلاهبرداری وزارت مالی فرانسه منتشر شد گوگل از سپتامبر ۲۰۱۹ تغییرات غیرقانونی‌ای در نحوه رتبه‌بندی هتل‌های اروپا انجام داده است.

گوگل متهم شده است که طبق الگوریتم‌های خود هتل‌ها را رده‌بندی کرده و به آنها از طرف خود ستاره می‌داده است، در صورتی که قوانین فرانسه تاکید دارند این نوع رتبه‌دهی تنها توسط دولت انجام می‌شود و تنها دولت مجاز به استفاده از آن است.

پیش از این هم گوگل در ماه دسامبر به علت تخطی از قوانین فرانسه در مورد حریم خصوصی جریمه شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سازمان سنجش چرا از جاماندگان کنکور ۱۲۰هزارتومان پول می‌گیرد؟!

پ فوریه 18 , 2021
یک منتقد آموزشی گفت: دولت در برنامه‌ ریزی‌های خود بودجه سازمان سنجش را به اقتضای نیاز این سازمان افزایش نمی‌دهد. مجید حسینی، استاد دانشگاه در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: سازمان سنجش مجبور است حجم خصوصی کردن را با فعالیت‌های خود افزایش دهد. گرفتن ۱۲۰هزار تومان از جاماندگان ثبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000