افزایش قیمت محصولات سلولزی تا پایان ماه رمضان ممنوع/ صادرات مقوا آزاد شد

602bb5c96ccf4_602bb5c96ccf7 ستاد تنظیم بازار هرگونه افزایش قیمت محصولات سلولزی را تا پایان ماه رمضان ممنوع و صادرات مقوا را از دی ماه امسال آزاد کرده است.

ستاد تنظیم بازار هرگونه افزایش قیمت تیشو (از مواد اولیه تاثیر گذار در قیمت تمام شده محصولات سلولزی بهداشتی) و محصولات سلولزی را تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام کرد.

اوایل بهمن ماه از احتمال افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت دستمال کاغذی در پی موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد اولیه این محصول خبر داده و گفته بود که در صورت اجرای افزایش قیمت تیشو قیمت هر بسته دستمال کاغذی به ۱۰ هزار تومان می‌رسد که به نظر می‌رسد تا پایان ماه رمضان این افزایش قیمت منتفی شده است.

همچنین بر اساس مصوبات جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار، در خواست معاونت امور صنایع نامه شماره در خصوص رفع ممنوعیت صادرات مقوا در جلسه طرح و با تایید معاونت امور صنایع و تعهد انجمن ذیربط مبنی بر تامین مکفی و مناسب نیاز داخلی مصرف کنندگان کالای یاد شده با صادرات مقوا از اول دی ماه سال جاری موافقت شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب/ برگزاری انتخابات هیئت رئیسه

س فوریه 16 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد. آیت‌الله احمد خاتمی در مورد جزئیات اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در چهارم اسفند گفت: خوشبختانه دیدار با مقام معظم رهبری در دستور کار این اجلاس قرار دارد. همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000