تهدید ریاض علیه شرکت‌های خارجی

سیاسی/ بین الملل 602b9ebb47778_602b9ebb4777b خبرگزاری رسمی عربستان گزارش کرد، این کشور به پایان دادن به قراردادهایش با شرکتهای خارجی درصورتی که این شرکتها مقرهای منطقه ای خود را از کشورهای همسایه به این کشور پادشاهی در عرض 3 سال منتقل نکنند، تهدید کرده است.

مقامهای عربستان همکاری با شرکتها و نهادهای تجاری، از جمله آژانسها و بنیادهایی با مالکیت دولتی را که مقرشان در خارج از عربستان قرار دارد از اول ژانویه ۲۰۲۴ متوقف خواهد کرد.

این منبع گفت، چنین تصمیمی تاثیری بر قابلیت سرمایه گذاران برای ورود به بازار این کشور یا تداوم عملیاتهایشان با بخش خصوصی نخواهد گذاشت و اضافه کرد که "قوانین مربوط به این تصمیم در طول سال ۲۰۲۱ صادر خواهند شد."

تاکنون شرکتهای خارجی فعال در عربستان به طور کلی دفاتر منطقه ای خود را در دبی به عنوان کانون تجاری امارات متحده عربی داشته اند.

با این حال در راستای برنامه اصلاحات اقتصادی عربستان موسوم به "چشم انداز ۲۰۳۰"، مقامها خواستار تبدیل کردن این کشور به یکی از "جذابترین" کشورهای منطقه خلیج فارس از نظر دورنمای اقتصادی و سه برابر کردن جمعیت ریاض، پایتخت عربستان و رساندنش به ۲۰ میلیون نفر هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیسی برای ابراز عقیده و مخالفت در مصر شرط گذاشت

س فوریه 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری مصر شروطی را برای ابراز عقیده و مخالفت در کشورش تعیین کرد. عبد الفتاح سیسی در سخنان اظهار کرد: همه حق ابراز عقیده و مخالفت را دارند اما این مخالفت شروطی دارد. وی افزود: مردم حق دارند که نظرشان را ابراز کنند و یا با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000