تلاش مشکوک برای برای انتساب حادثه اربیل به ایران محکوم است

سیاسی/ سیاست خارجی 602ba79f6e4cb_602ba79f6e4ce سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص حادثه شب گذشته اربیل و برخی شایعات مشکوک در این ارتباط اظهار داشت: ضمن اینکه این شایعات قویا رد می‌شود، تلاش مشکوک برای برای انتساب آن به ایران نیز شدیدا محکوم است.

سعید خطیب زاده در ادامه تاکید کرد: ایران، ثبات و امنیت عراق را یک امر کلیدی برای منطقه و همسایگان دانسته و هرگونه اقداماتی که برهم زننده نظم و آرامش در این کشور است را مردود می شمارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با مشکوک توصیف کردن این قبیل اقدامات از دولت عراق خواست نسبت به پیگیری و برخورد با عاملان این اقدامات دستورات لازم را صادر کند.

شب گذشته چند راکت به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل و پایگاه نظامی آمریکا در منطقه خودمختار کردستان عراق شلیک شد که یک کشته و چند زخمی برجای گذاشته است.

این اقدام با محکومیت گسترده در داخل عراق مواجه شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رمزارزهای ایرانی در راه بازار

س فوریه 16 , 2021
رئیس‌کل بانک مرکزی دیروز در پیام اینستاگرامی خود خبر داد که بانک مرکزی در حال تنظیم قوانینی جهت نظارت بر فعالیت رمزارزهاست. در همین حال اوایل بهمن ماه بود که محرمیان، معاون فناوری بانک مرکزی خبر داد که سال آینده قرار است یک رمزارز ایرانی در کشور رونمایی شود. این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000