بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت

بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، جزئیات بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در روز جمعه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عبداللهی، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور شخصیت های سیاسی، اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در سراسر کشور، گفت: این برنامه به منظور پاسداشت ایثارگری های شهدای جامعه پزشکی کشور در همه گیری بیماری کرونا به صورت مجازی و البته حضوری با تعدادی محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

وی افزود: جلسه مجمع صبح جمعه اول اسفند ۹۹، با گزارش محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران آغاز خواهد شد و در ادامه سخنرانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال سخنرانی خواهد کرد و دیگر سخنران این برنامه درباره مسائل یک سال اخیر جامعه پزشکی کشور سخنرانی خواهد داشت.

وی به پنل سیاسی مجمع اشاره کرد و گفت: این پنل عصر جمعه با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج برگزار می شود و سخنرانان به تحلیل شرایط سیاسی کشور خواهند پرداخت و در پایان به سئوالات اعضای حاضر در پنل پاسخ داده خواهد شد.

عبداللهی افزود: پنل صنفی مجمع نیز قبل از برنامه افتتاحیه در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ برگزار می شود که در مورد مسائل و مشکلات جامعه پزشکی در دوران بیماری کوید ۱۹ و همچنین واکسیناسیون کرونا، تعرفه های پزشکی، مالیات پزشکان، نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای خواهد بود که با حضور مسئولین سازمان نظام پزشکی و سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، بحث و گفتگو می شود.

وی ادامه داد: در پنل صنفی به سئوالات اعضای انجمن و دیگر میهمانان شرکت کننده از جامعه پزشکی پاسخ داده خواهد شد داد.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران افزود: به خاطر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها، برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی خواهد بود و برنامه افتتاحیه مجمع صبح جمعه خواهد بود اما پنل های سیاسی و صنفی جدا برگزار می شود.

عبداللهی گفت: قطعنامه تشکل نیز درباره مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و موضوعات یک سال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور، هفته آینده صادر خواهد شد.

وی در پایان افزود: همچنین این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن و به خصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

او شهر مورد علاقه چاپلین و چرچیل را نقاشی کرد

س فوریه 16 , 2021
«خواکین سورولا» (سورویا) نقاش اسپانیایی برای ماهرانه به تصویر کشیدن منظره‌های زیر نور آفتاب درخشان سرزمین مادری‌اش شهرت دارد. «خواکین سورولا» (سورویا) نقاش اسپانیایی اغلب تابستان‌ها را به همراه خانواده‌اش در شهر «بیاریتز» واقع در فرانسه که ۳۵ کیلومتر با مرز اسپانیا فاصله داشت سپری می‌کرد. «سورولا» به عنوان استاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000