لپه ۳۷ هزار تومانی؛ گران‌ترین حبوبات در میادین

602801a284794_2021-02-13_20-13 همزمان با ۱۰ فوریه که در مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان «روز جهانی حبوبات» نامگذاری شده، قیمت حبوبات پرمصرف در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.

مصرف بالای حبوبات به‌عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در غذاهای ایرانی، باعث شده این گروه از مواد غذایی در ردیف محصولات اصلی عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار نیز قرار داشته باشد.

طبق آمار اعلام شده از سازمان میادین، افزایش قیمت حبوبات در یک سال اخیر تقاضا برای این محصولات را در میادین میوه و تره‌بار افزایش داده است.

هم‌اکنون قیمت انواع حبوبات در میادین میوه و تره‌بار به‌طور متوسط 21درصد از میانگین قیمت سطح شهر پایین‌تر است و لپه ریز با قیمت هر کیلوگرم 37هزار تومان گران‌ترین و لوبیا سفید با قیمت هر کیلوگرم 22هزار تومان ارزان‌ترین حبوبات میادین هستند. قیمت 10قلم از حبوبات پرمصرف در میادین میوه و تره‌بار تهران در جدول زیر آمده است. در ادامه نیز مطابق روزهای شنبه گذشته جدول مقایسه قیمت میوه و سبزی و صیفی در میادین و سطح شهر آمده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لیلا حاتمی ۴۰ دقیقه ممیزی خورد/ نظر مراجع درباره نمایش موهای تراشیده زن

ش فوریه 13 , 2021
عضو هیأت داوران جشنواره فیلم فجر گفت: "شیشلیک" کمی حاشیه پیدا کرد که حل و فصل شد و اجازه نمایش دادند ولی امکان نمایش "قاتل و وحشی" وجود نداشت. سید جمال ساداتیان در گفتگو با برنامه رادیویی "سینمامعیار" در پاسخ به اینکه برای نمایش "قاتل و وحشی" تلاش نکردید، پاسخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000