توضیح پلیس درباره فوت «مهرداد طالشی» در زندان

سیاسی/ قضایی 602673ef18799_2021-02-12_15-56 مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره فوت فردی به نام "مهرداد طالشی" در زندان ارائه داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره فوت فردی به نام "مهرداد طالشی" اعلام کرد: این فرد به دلیل همراه داشتن مواد مخدر توسط کلانتری دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده می‌شود که در بازداشتگاه مواد مخدر دچار ایست قلبی شده و پس از انتقال به مرکز درمانی فوت که موضوع از طریق پزشکی قانونی در حال بررسی و به محض مشخص شدن علت مرگ، مراتب اعلام خواهد شد.

ضمنا علیرغم تبلیغات رسانه‌های معاند در خصوص انجام ضرب و شتم متهم، به صراحت اعلام می‌دارد هیچگونه ضرب و شتمی در بازداشتگاه پلیس انجام نمی‌شود و کلیه بازداشتگاه‌های پلیس مجهز به دوربین‌های مداربسته بوده و تصویر حضور متهم در بازداشتگاه نیز موجود است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزارت کشور به نامه احمدی‌نژاد پاسخ داد

ج فوریه 12 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی وزارت کشور در اطلاعیه ای پاسخ نامه محمود احمدی نژاد در خصوص تشکیل ستادی برای مقابله با تجمع هوادارانش در روز ۲۲ بهمن را داد. در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار نامه ای منسوب به رئیس جمهور سابق که واجد اطلاعات خلاف واقع و تعابیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000