شهاب حسینی، نامزد جایزه بهترین بازیگر فنلاند شد

602626b9c8476_602626b9c8478 شهاب حسینی برای بازی در فیلم «به‌زودی»، نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد از جوایز آکادمی فنلاند شد.

فیلم «به‌زودی» (Any Day Now) با بازی شهاب حسینی، نامزد دریافت شش جایزه از آکادمی فنلاند شد.

این فیلم، اولین ساخته بلند حامی رمضان، کارگردان ایرانی- فنلاندی با بازی شهاب حسینی و شبنم قربانی است که در شش بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (شهاب حسینی)، نامزد جوایز اکادمی‌ فنلاند شده است.

پوریا حیدری اوره، تهیه‌کننده همکار و مسول انتخاب بازیگران ایرانی این فیلم، اعلام کرده در تلاش است با کسب مجوزهای لازم، به‌زودی این فیلم را در ایران در سینماها و پلتفرم‌های آنلاین اکران نماید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تلویزیون، حریم خصوصی میناوند و انصاریان را شکست

ج فوریه 12 , 2021
علیرضا دهقان‌نیری، استاد ارتباطات، معتقد است که نحوه پوشش اخبار توسط رسانه‌هایی مانند تلویزیون درباره بیماری و درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند، کاملاً اشتباه بود و با زیر پا گذاشتن حریم خصوصی آن‌ها، باعث تشویش مخاطبان و دامن‌زدن به شایعات شد. علی انصاریان و مهرداد میناوند؛ نام‌های آشنایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000