محسن رضایی، پرتجربه‌ترین نامزد انتخابات / روایتی از تمام شکست های انتخاباتی یک چهره اصولگرا

سیاسی/ انتخابات 5fd8d7e4c5a50_2020-12-15_19-06 نام محسن رضایی این روزها در لیست کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ بازهم دیده می شود. نظر شما در خصوص حضور او در انتخابات چیست؟!

محسن رضایی کاندیدای بالقوه هر انتخاباتی در ایران است نام او این روزها در لیست کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ بازهم دیده می شود.

او در سال ۱۳۷۸ خود را نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تهران کرد و در فهرست «ائتلاف خط امام و رهبری» (معروف به جناح راست) و جامعه روحانیت مبارز قرار داشت، اما موفق به کسب آرای لازم نشد.

رضایی همچنین در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ نیز با شعار انتخاباتی «دولت عشق» حضور یافت، اما دو روز پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد. در بیانیه‌ای که او در آن زمان منتشر کرد، دلیل کناره‌گیری خود را «جلوگیری از پراکندگی آرای مردم» در اثر کثرت نامزد‌ها عنوان کرد.

رضایی یکی از نامزد‌های دوره دهم در سال ۱۳۸۸ ریاست جمهوری ایران نیز بود. وی در بین نامزد‌های رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که به صحنه وارد شد. رضائی با ایده «دولت ائتلافی» و به صورت مستقل وارد انتخابات و نفر سوم از بین کاندیدا‌های چهارگانه شد.

محسن رضایی همچنین در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۱ در جمع مردم شهر دیواندره، به طور رسمی کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اعلام کرد. رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام، تا از امکانات وسیع رسانه‌ای استفاده کنم، اما با اعلام کاندیداتوری در این شهر، بر رویکردم نسبت به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و حل مشکلات مردم تأکید می‌کنم. در این انتخابات رضایی با شعار سلام بر زندگی وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد و ایده هایی، چون دولت فراگیر و جامعه امید و نیز فدرالیسم اقتصادی را برای رهایی ایران از بحران‌های اقتصادی مطرح کرد که مورد اقبال اکثریت مردم قرار نگرفت.

در سال ۱۳۸۸ یکی از فعالیت‌های انتخاباتی محسن رضایی رونمایی از وبسایت ویکی رضایی بود که در آن طی برنامه‌ای مرحله به مرحله و تدریجی پس از ورود اطلاعات، داده و برنامه‌های اقتصادی ایران توسط کارشناسان و نخبگان، مردم ویرایش شده تا کارشناسان اطلاعات موثق‌تر و شاید اولویت‌های ضروری‌تری به دست آورند. این وبگاه برپایه سیاست‌های ویکی یعنی با مشارکت عمومی ساخته شد.

نظر شما در خصوص حضور مجدد محسن رضایی در انتخابات چیست؟!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تهران به کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان پیوست

ج فوریه 12 , 2021
تهران به نمایندگی از ایران و به دعوت موسسه محک به کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان(UICC) پیوست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه محک، برج «میلاد» و «آزادی» به دعوت محک با نورپردازی نارنجی که رنگ منتخب انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) برای موضوع آگاه‌رسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000