انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جریان فتنه، تحریف و انحراف

سیاسی/ سیاست داخلی 601fe0b950c62_601fe0b950c65 به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سازمان قضایی نیروهای مسلح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برای سازمان های قضایی نیروهای مسلح در در سراسر کشور پخش شد، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) گفت: با مرور سیر زندگی ایشان درمی یابیم که خداوند به این مرد خدا نگاه حکیمانه بخشیده و از همان عنفوان جوانی شخصیتی متمایز داشته است و نقش بی بدیل امام در انقلاب اسلامی ایران و بسیاری از برکاتی که حاصل شد محصول این نگاه حکیمانه ای بوده که به سرچشمه کوثر لایزال الهی وصل می شد.
وزیر پیشین ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام وقتی در سال 42 کلید انقلاب را زدند یک عاقبت اندیشی و سرمایه گذاری مد نظرشان بود، افزود: برخی این درک را نداشتند و ریشه های این انقلاب را نمی شناختند و دچار انحراف شدند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد با انقلاب آمدند و جزء مقربین شدند، مسئولیت های عالی گرفتند و نفر دوم انقلاب و قائم مقام شدند و بازهم از درک حقیقت انقلاب محروم ماندند و با ساده اندیشی در برابر گله مندی های چند آدم منافق و ناباب عاجز از توضیح شدند و در همراهی انقلاب ناکام ماندند.
صفارهرندی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی با صلابت و نترس داشتند، گفت: وقتی حکومت نظامی شد امام دستور دادند که مردم بیرون بریزند؛ برخی بزرگان نگران بودند و آمدند پیش امام که این دستور را لغو کنند اما فرمودند «بدانید من مأمور هستم که بیان کنم» و این سخن یک اطمینان و آرامشی برای این بزرگان فراهم کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در روزی که به ظاهر در جنگ به بن بست رسیده بودیم و انگار همه چیز از دست رفته بود امام رجز خواندند و گفتند «من با اطمینان می گویم اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.»
وی افزود: بعد از فروپاشی شوروی یا اتفاق فضاحت باری که یک ماه پیش در کنگره آمریکا اتفاق افتاد باید می فهمیدیم امام خمینی (ره) آن زمان چه گفت و مذلتی که برای ابرقدرت شرق و غرب پیش بینی کرده بود، چه بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در اواخر دوره ریاست جمهوری ترامپ زمانی که سیاسیون در کشور می گفتند قرائن و شواهد حاکی است آمریکا قصد حمله دارد و برای جلوگیری از جنگ باید با آنها مذاکره کنیم، حضرت آقا چه در جلسه خصوصی با سیاسیون و چه در گفت و گو با مردم گفتند «نه با آمریکا مذاکره می کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد.»
صفارهرندی با بیان اینکه دشمن اکنون به دنبال تخریب شخصیت رهبری است، تصریح کرد: دشمن فهمیده که این نظام بسیار محکم است و به این راحتی فرو نمی ریزد لذا رسانه های بیگانه و برخی افرادی که تا سطح وزیر، معاون وزیر و نماینده مجلس در کشور قبلا مسئولیت داشتند، در خارج از کشور در پی آن هستند که به ستون خیمه نظام آسیب بزنند.
وی با بیان اینکه در داخل نیز یکسری به اسم عدالت‌خواهی در راستای گفتمان دشمن قرار می‌گیرند، تصریح کرد: می گویند ما هم نقد داریم؛ اشکالی ندارد که آحاد امت اسلامی سؤال کنند؛ کسی در وسط جنگ از امیرالمؤمنین (ع) پرسشی داشت و امام با سعه‌صدر جواب داد اما مشکل اینجا است که این فرد منتقد متوجه نیست این سؤال تبادر ذهنی خودش نیست بلکه القائی است که دشمنان در ذهنش قرار داده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افرادی دست به فتنه گری می زنند و مرتکب تحریف می‌شوند در حالی که تمامی حیثیت شان را مدیون انقلاب و رهبری هستند.
وی افزود: اینها انقلاب را به نظام تبدیل کردند و در این نظام به خیلی از چیزها دست یافتند و یادشان رفته که آغاز انقلاب چگونه بوده و بعد هم خود را حاکم دیدند.
صفارهرندی در ادامه با اشاره به عده ای که سر از مسیر انحراف درآوردند، گفت: کسانی که مردم به آنها دل بسته بودند و در ابتدای راه هم با شعار عدالت محوری در ابراز ولایت پذیری فعال بودند در میانه راه مسیر دیگری را پیش گرفتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک ویدئوی جذاب؛ تقلید صداهای زنگ آیفون بدون ساز موسیقی

ی فوریه 7 , 2021
یک گروه موسیقی کره جنوبی که با تقلید و کاور صداهای ویندوز، بدون استفاده از هیچ ساز و وسیله موسیقی، همه را به شدت سرگرم‌ و شگفت‌زده کرده بودند، حالا برخی از صداهای مشهور آیفون را به همان سبک تقلید کرده‌اند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000