واکسن زدن باعث انحرافات جنسی و از دست دادن ژن اخلاق و ایمان می‌شود!

601fd7e5ca74b_2021-02-07_15-37

شخصی که مدعی طب اسلامی است و سال قبل با آتش زدن یکی از معتبرترین کتاب‌های پزشکی جهان، نامش بر سر زبان‌ها افتاد در ادعایی جدید مطرح کرد که نباید به افرادی که واکسن کرونا زدند، نزدیک شد.

بنابر متنی که در کانال منتسب به وی منتشر شده است، این شخص که « عباس تبریزیان» نام دارد و هوادارانش وی را پدر طب اسلامی می‌نامند، نوشته است: به کسانی که واکسن میزنند نزدیک نشوید، زیرا این‌ها میکروچیپ دارند و دچار تغییر ژنتیکی شدند و از سنخ انسان بودن خارج شدند و مانند ربات کنترل شده عمل میکنند و ایمان و اخلاق و نجابت را از دست داده اند و تمایل به همجنس بازی پیدا کرده اند. اسم کسی که واکسن میزند میکروچیپ است و بیشتر میکروچیب‌ها در دو سال آینده خواهند مرد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیات جنجالی ابهامات فوت علی انصاریان؛ از کشیدن دستگاه اکسیژن تا شایعه قتل عمد

ی فوریه 7 , 2021
پزشک مدعو در پیگیری وضعیت مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند درباره شایعات و ابهامات سطح فضای مجازی صحبت کرد. سید محمدرضا هاشمیان درباره شایعات پیرامون درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: من بصورت مستقیم پزشک معالج مرحوم میناوند نبودم چون ایشان در یک بیمارستان دیگر بستری بودند ولی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000