تکلیف نشود رئیسی در انتخابات شرکت نمی‌کند

سیاسی/ انتخابات 601d9f35a3375_2021-02-05_23-10 رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، رسیدن شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به گزینه واحد را بعید ارزیابی کرد.

«محمد جواد نیکفر» روز جمعه در گفت و گویی، با بیان اینکه جایی برای فرصت سوزی در کشور برای انتخابات پیش رو وجود ندارد، خاطر نشان کرد:اگر فردی دارای برنامه و توان اجرایی قابل قبول برای حل مشکلات معیشتی و امنیتی حضور پیدا کند تا میزان مشارکت مردمی بالا می‌رود. متاسفانه فرصتهای زیادی با آزمون و خطای مدیران قبلی از بین رفته است و جایی برای فرصت سوزی وجود ندارد.

رییس ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در انتخابات دور دهم ریاست‌جمهوری، به نقش احزاب در انتخابات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جناح‌ها کارنامه درخشانی ندارند، ولایت پذیری و گفتمان انقلابی و ساماندهی وضعیت معیشتی می‌تواند در انسجام مردمی تأثیر بسیار خوبی داشته باشد.

نیکفر درباره حضور نامزد نظامی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، یادآور شد: مقوله مهم جهان امنیت است در شرایط فعلی یک فرد باسابقه نظامی گری که اشراف اقتصادی هم داشته باشد، می‌تواند بسیار مؤثر باشد، بدلیل اهمیت ژئو استراتژیک منطقه غرب آسیا و موقعیت ژئوپلتیک ایران در منطقه و جهان درشرایط فعلی یک فرد با سابقه نظامی و انقلابی که علاوه بر تخصص در علم اقتصاد، اشرافیت کلان اقتصادی هم داشته باشد می‌تواند گزینه ایده‌الی باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گریه شدید حامد آهنگی برای مهرداد میناوند و علی انصاریان/ ویدئو

ج فوریه 5 , 2021
مجری برنامه شوتبال بعد از یاد مرحوم میناوند و انصاریان نتوانست جلوی خود را بگیرد و به شدت به گریه افتاد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000