سفر نتانیاهو به امارات و بحرین به نعویق افتاد

سیاسی/ بین الملل 601bc581236c3_601bc581236c6 نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفر هفته آتی وی به امارات و بحرین، به دلیل اقدامات مربوط به محدودیت‌های کرونایی و بسته شدن مرزها برای مقابله با ویروس کرونا به تأخیر خواهد افتاد.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نتانیاهو علی‌رغم اهمیت سفرش به امارات و بحرین تصمیمی مبنی بر به تعویق انداختن این سفر به دلیل بسته بودن آسمان اراضی اشغالی اتخاذ کرده است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از دعوت ‌محمد بن زاید، ولیعهد امارات و ‌حمد بن عیسی‌، پادشاه بحرین به خاطر سفر به این دو کشور و صلح تاریخی با آن‌ها بسیار تشکر و قدردانی می‌کند.

قرار بود بنیامین نتانیاهو به امارات، ابوظبی و دبی سفر کند و احتمال می‌رفت پس از آن راهی بحرین شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توهین تتلو به علی انصاریان کار دستش داد/ درس عبرت کاربران به صدای ناهنجار دنیای موسیقی

پ فوریه 4 , 2021
کاربران فضای مجازی برای بسته شدن کانال امیر حسین مقصودلو درپی اهانت به دو چهره ورزشی ایران، در تلگرام با یکدیگر متحد شدند. امیرحسین مقصودلو یکی از رپر‌ها و خوانندگان زیرزمینی ایرانی بود که از سال‌ها پیش در بین نسل جوان و نوجوان شهرت یافت، اما پس از مدتی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000