کرونای جهش یافته به افراد زیر ۲۰سال برسد، به راحتی کنترل نمی‌شود

60194e2b0b091_2021-02-02_16-35

عضو ستاد مبارزه با کرونا معتقد است: کرونای جهش یافته به افراد زیر ۲۰سال جامعه رسوخ پیدا کند دیگر به راحتی کنترل نمی‌شود.

مسعود مردانی در گفتگو با خبر فوری، کرونای جهش یافته را سریع تر و کشنده تر توصیف کرده و می گوید: فرق کرونای جهش یافته و کرونای قبلی در این است که دیده شده در افراد زیر ۲۰ سال شیوع بیشتری دارد.

او با تاکید بر اینکه کرونای جهش یافته از فردی به فرد دیگر با سرعت بسیار بالا انتقال پیدا می‌کند، گفت: تا هفته گذشته مرگ و میرش برابر تصور می‌شد، اما مرگ و میر آن نیز بیشتر است.

مردانی تاکید کرد: باید برای افراد زیر ۲۰ سال تمهیداتی در نظر گرفته شود که مبتلا نشوند مهم ترین آنان این است که در تعطیلات ۲۲ بهمن و نوروز از دورهمی‌ها و سفر کردن جدا پرهیز کنند.

این گفتگو را بشنوید:

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هزینه های پای دیابتی بیشتر از سرطان ریه است

چ فوریه 3 , 2021
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، با عنوان این مطلب که حدود ۵ میلیون بیمار دیابتی در کشور داریم، نسبت به عوارض پای دیابتی هشدار داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا مهاجری تهرانی رئیس بخش پای دیابتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیان اینکه حدود ۵ میلیون بیمار دیابتی در کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000