هاله لاجوردی درگذشت

601827952f81f_601827952f821 هاله لاجوردی، استاد سابق جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و نویسنده درگذشت.

کاوه لاجوردی، برادر او، عصر امروز (۱۳ بهمن‌ماه ۹۹) در توییتی با اعلام این خبر نوشت: «خواهرم هاله فوت کرده است. شرایط مانع از هر مراسمی است. متأسف‌ام که توانِ پاسخ ندارم. بقای عمرِ شما باد…»

هاله لاجوردی، جامعه‌شناس، استاد سابق جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و نویسنده در سال ۱۳۴۳ متولد شد. از آثار او می‌توان به کتاب «زندگی روزمره در ایران مدرن (با تامل بر سینمای ایران)» و نیز مقالاتی چون «شعر و تفکر تجریدی»، «فمنیسم مثبت- فمنیسم منفی»، «رویکردهای غربی به جامعه‌شناسی فرهنگ و انتقال به پسامدرنیسم فرهنگی و فرهنگ‌شناسی»، «اخلاق در فرهنگ ایرانیان با اتکاء بر آرای نظریه‌پردازان»، «فکت، دهشت و سکوت، تاملی بر چهارشنبه‌سوری» و … اشاره کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت تنها شیر ایرانی روبه بهبود است

د فوریه 1 , 2021
هیرمان تنها شیر ایرانی برای مداوا و تشخیص علت بیماری به بیمارستان منتقل و پس از انجام آزمایش‌ها و درمان دوباره به باغ وحش ارم برگشت. این شیر ایرانی که چند روزی است حال خوبی نداشته و دچار بی حالی، آبریزش بینی و اختلال در سیستم تنفسی شده به یکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000