موز با ۱۶ هزار تومان وارد کشور می‌شود، ۵۰ هزار تومان بفروش می‌رسد!

60152dda64185_2021-01-30_13-28 قیمت هر کیلو موز وارداتی نزدیک به ۱۶ هزار تومان برای واردکننده تمام می‌شود که در نهایت باید بین هر کیلو حدود ۲۲ تا ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.

درحالی در روزهای اخیر قیمت هر کیلو موز در مناطق مختلف کشور بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان گزارش شده که براساس آمارهای گمرک ایران هر کیلو موز کمتر ۷۰ سنت وارد ایران می‌شود.

طبق این آمارها در ۹ماهه امسال نزدیک به ۳۰۹ هزار تن موز به ارزش ۲۱۰ میلیون دلار وارد کشور شده که این میزان نسبت به مدت مشابه ۹ماهه سال‌های ۹۸ و ۹۷ بلحاظ وزنی تغییری نداشته است.

قابل ذکر است با در نظر گرفتن نرخ دلار در بازار که درحال حاضر حدود ۲۳ هزار تومان است، قیمت هر کیلو موز وارداتی نزدیک به ۱۶ هزار تومان برای واردکننده تمام می‌شود که در نهایت باید بین هر کیلو حدود ۲۲ تا ۲۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ساشا سبحانی خبر دستگیری‌اش را تکذیب کرد

ش ژانویه 30 , 2021
صبح امروز یک رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی، شاخ اینستاگرام و فرزند سفیر سابق ایران در ونزوئلا خبر داده بود که ساشا سبحانی این خبر را شایعه خواند. بیشتر بخوانید: ساشا سبحانی دستگیر شد؟ تکذیب ساشا سبحانی را ببینید: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000