یک بازیگر دیگر کره‌ای در ۲۶ سالگی درگذشت

600fe1870971f_600fe18709721 سونگ یو-جونگ بازیگری از کره‌جنوبی در ۲۶ سالگی درگذشت و علت مرگ نامشخص است.

مرگ سونگ یو جونگ بازیگر کره‌ای از سوی آژانس عالی هنرمندان این کشور تایید شد.

سونگ که کارش را به عنوان مدل آغاز کرده بود اولین بار در «رنگین‌کمان طلایی» به عنوان بازیگر ظاهر شد. وی با بازی در سریال «یک آرزو بکن» که در ۱۲۰ قسمت در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید.

از نقش‌آفرینی‌های جدیدتر وی می‌توان از بازی در سریال «مدرسه ۲۰۱۷» و «اسم عزیز من» یاد کرد.

تاکنون روشن شده که وی شنبه درگذشته و در مراسمی خصوصی به خاک سپرده شده است.

کره بارها شاهد درگذشت چهره‌های مشهورش در جوانی بوده است. تاکنون چندین بازیگر سرشناس کره‌ای به زندگی خود خاتمه داده‌اند. جونگ‌هیون خواننده کی-پاپ در ۲۷ سالگی، سولی خواننده ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۹، گو هارا ستاره ۲۸ ساله نیز از جمله آنها بوده‌اند.

این در حالی است که صنعت فیلم، تلویزیون و موسیقی کره جنوبی به تازگی در سطح جهان با شهرت زیادی روبه‌رو شده است. گفته شده این صنعت فشار زیادی به ستاره‌های جوان خود وارد می‌کند و هواداران و بدخواهان به صورت آنلاین فشار روحی زیادی به آنها وارد می‌کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همخوانی جالب دختران و پسران موزیسین در دل کویر/ ترانه زیبای بی احساس/ ویدئو

س ژانویه 26 , 2021
ترانه "زیبای بی احساس" چند ماهی است که بر سر زبان‌ها می‌چرخد و اکنون گروهی از موزیسین‌های جوان این ترانه را در دل کویر بازخوانی کرده‌اند. گروهی از جوانان نوازنده و خواننده به سرپرستی حمید مزیدی، قطعه "زیبای بی احساس" اثر بهنام خدری را در دل کویر خواندند و اجرا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000