سخنان تند و عجیب علیه رییس‌جمهور در تلویزیون/ فیلم

6009b32156b50_2021-01-21_20-30 سخنان تند احمد جهان بزرگی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شبکه ۴ تلویزیون، بازتاب وسیعی یافته است.

احمد جهان بزرگی در یک برنامه تلویزیونی در حضور عماد افروغ جامعه شناس گفت: "مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و سر نمی‌زند به این طرف و آن طرف ببیند در مملکت چه می گذرد، حتی وزرایش نمی توانند با او تماس بگیرند، مسئول است؟"

جهان بزرگی در ادامه تاکید کرد مسئولین زیادی در جمهوری اسلامی خیانت کرده اند.

جهان بزرگی مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،مدرس سطح دو حوزه علمیه عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

در واکنش به این سخنان معاون اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری این سخنان را "توهین" به رییس جمهور دانسته "منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رژیم غذایی مدیترانه ای و پارکینسون/ایمنی ۸ ماهه در مقابل کرونا

پ ژانویه 21 , 2021
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. به گزارش خبرنگار مهر، مهم‌ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند:

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000