اولین واکنش دولت به توهین جنجال برانگیز یک روحانی به رئیس جمهور در تلویزیون

سیاسی/ دولت 60098c23e0a57_60098c23e0a5c معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور به اهانت به روحانی از رسانه ملی واکنش نشان داد و نوشت: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم .

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به اظهارات سخیف یک روحانی علیه رئیس جمهور از تریبون رسانه ملی، نوشت؛

«آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تاسف که گوینده‌ی آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ ملی است.

و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته.

نهاد ریاست جمهوری، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری نماید.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم/۱۴ استان کشور هر روز فقیرتر می شوند

پ ژانویه 21 , 2021
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد. "علی نیکزاد " عصر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار کرد: حاج‌قاسم شخصیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000