نظرسنجی وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام!

600597c003d7a_600597c003d7c آذری جهرمی در صفحه خود، موضوعی را درباره فیلترینگ تلگرام با کاربران مطرح کرد.

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار تصویری در استوری اینستاگرام خود، نظرسنجی را با مخاطبان و کاربران فضای مجازی مطرح کرد و پرسید: "به نظر شما، آیا شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی پس از صدور و اجرای حکم فیلترینگ تلگرام بهبود پیدا کرد؟"

بر اساس این گزارش، چند سالی است که پیام‌رسان خارجی تلگرام به دلیل ایجاد کانال‌هایی با محتوای نامناسب که موجب فساد در خانواده‌ها می‌شد به دستور قضایی فیلتر و از دسترس عموم خارج شد. امید بر این بود که با استفاده از پیام‌رسان‌های ایرانی بتوان از رواج این دست از فسادها در بین جامعه جلوگیری شود اما کار به همین جا ختم نشده و همچنان دغدغه خانواده ‌ها و برخی از مسئولان دنیای ولنگار فضای مجازی است.

در ادامه استوری وزیر را مشاهده می‌کنید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشته شدن شبه‌نظامیان طالبان مظنون حمله به سربازان پاکستانی

د ژانویه 18 , 2021
سیاسی/ بین الملل ارتش پاکستان اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور روز دوشنبه به مخفیگاهی در سنگر سابق شورشیان در شمال غرب پاکستان حمله کردند و ۲ شبه‌نظامی طالبان را کشتند. مظنون سومی نیز در یورشی به ناحیه "خیبر پختونخوا" در وزیرستان جنوبی دستگیر شد. ارتش گفت طبق اطلاعات، دست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000