انتقاد شدیداللحن مجری تلویزیون و فعال حقوق بیماران SMA به احتمال حذف غربالگری!

6005895372e9f_2021-01-18_16-42

توییتی از رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در فضای مجازی مبنی بر حذف اجبار از غربالگری جنین منتشر شد که حسابی سر و صدا به پا کرد.

محمدرضا یزدانپرست گفت: می‌دانید چقدر خانواده‌ به‌خاطر فرزند معلول، از هم پاشیده؟ در خانواده‌تان بچه معلول ندیده‌اید که بفهمید خانواده‌اش چه رنجی می‌کشد؟ اگر چنین خانواده‌هایی شما را نفرین کنند و بگویند الهی خدا به آنها بچه معلول بدهد تا بفهمند ما چه می‌کشیم، حق دارند! تازه خودتان را تشویق هم می‌کنید که چهره نظام بهداشتی کشور را در جامعه بین‌الملل، خدشه‌دار می‌کنید؟!

سارا یزدانی اضافه کرد: کمک ماهیانه بهزیستی، اندازه یک شانه تخم‌مرغ و یه تن ماهی است، شما خرج میلیونی بچه‌های معلول را می‌دهید که خودتان در مجلس، حقوق میلیونی می‌گیرید؟ بروید ببینید چقدر بچه معلول در بهزیستی رها شده‌اند! بروید سر چهارراه‌ها ببینید چقدر بچه معلول را می‌برند برای گدایی! افزایش جمعیت به چه قیمتی؟

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رییس WHO: در موضوع واکسن شاهد یک فاجعه اخلاقی هستیم

د ژانویه 18 , 2021
رییس سازمان جهانی بهداشت از رفتار برخی کشورها در موضوع واکسن کرونا انتقاد کرد. دکتر تدروس آدهانوم به «مرگ فاجعه‌بار اخلاق» در موضوع واکسن کووید ۱۹ اشاره کرد و کشورهای برخوردار را به حمله برای به دست آوردن واکسن کرونا متهم نمود. آدهانوم گفت: درحالیکه کشورهای ثروتمند درحال حمله برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000