ارائه تسهیلات بانک صادرات می تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

6002b03260524_2021-01-16_12-51 عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که بانک صادرات با کارشناسی درست تسهیلات را به تولیدکننده و صادرکننده واقعی ارائه دهد.

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به طرح همیاران سپر بانک صادرات به نقش بانک ها در رونق تولید پرداخت و گفت: بانک ها بنگاه های اقتصادی هستند. می توانند با فراهم کردن مبلغی برای پرداخت تسهیلات و با دریافت ضمانت های لازم چرخه کار اقتصادی را رونق ببخشند. البته باید تضامینی دریافت شوند تا کسانی که می خواهند از تسهیلات بانکی استفاده کنند سرمایه را در مسیر تولید به کار بگیرند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس ادامه داد: بانک ها برای تحقق اقتصادی مقاومتی و رونق تولید که مورد تایید مقام معظم رهبری است باید امکاناتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند. بانک ها در واقع در نقش مکمل، تقویت کننده و حمایت کننده را ایفا می کنند بنابراین لازم است با کارشناسی دقیق امر تولید و صادرات سرمایه گذاری‌هایی اثرگذار داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با ارزیابی اقدامات بانک صادرات گفت: در حد کمک کردن به تولیدکننده و خریدار اثرگذار است ارائه چنین تسهیلاتی رونق تولید در کشور را رقم می زند. اگر چنین حرکاتی در ابعاد مختلف در کشور رقم بخورد فی نفسه اثرگذار است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خریدار ۱۲ و نیم میلیارد تومانی تابلوی جنجالی آیدین آغداشلو کیست؟

ش ژانویه 16 , 2021
بعد از برگزاری حراج تهران که با حواشی زیادی در فضای مجازی روبرو شد گمانه زنی ها در خصوص فرد یا افرادی که حقوق ۳۰۰ سال یک کارگر را برای خرید یک تابلو پرداخت کرده اند انجام شد! در سیزدهمین حراج تهران، تابلویی از آیدین آغداشلو که ۱.۲ میلیارد تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000