تقاضای وزارت بهداشت از مردم به دنبال تداوم آلودگی هوا

600025d883064_600025d883067

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تاثیر آلودگی هوا در شیوع بیماری کرونا، گفت: از مردم می‌خواهیم تا حد امکان در منزل بمانند و از فعالیت بدنی و حضور در شهر خودداری کنند.

دکتر سیما سادات لاری گفت: بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت آلودگی هوا قرار دارند و با توجه به تاثیر هوای آلوده در شیوع کرونا از مردم می‌خواهیم تا حد امکان به سطح شهر بویژه مناطق مرکزی و پر ترافیک سفر نکنند.

وی با بیان اینکه از هرگونه قدم زدن و انجام فعالیت ورزشی در فضای باز به طور جد خودداری کنید تاکید کرد: همچنین از مصرف سیگار و سایر مواد دخانی نیز خودداری کنید.

به گفته وی، مرطوب نگه داشتن هوای فضای خانه بخصوص در مواردی که برای گرمایش از بخاری‌های گازی و نفتی و شومینه استفاده می‌شود، مفید است.

وی افزود: ضروری است افراد مسن و دارای بیماری قلبی و ریوی از فعالیت در مراکز شلوغ و پر تردد پرهیز کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

این ده ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی معجزه می‌کنند

پ ژانویه 14 , 2021
مصرف این خوراکی‌ها می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با ویروس کرونا به شما کمک زیادی کند. در یک سال اخیر که پاندمی ویروس کرونا مردم زمین را درگیر کرده است، اهمیت تقویت سیستم ایمنی بیش از هر وقت دیگری برای مردم آشکار شده است. چیزی که ممکن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000