بهترین سن برای ریاست‌جمهوری چه سنی است؟ / مخاطبان خبرفوری بیشترین رای را به ۴۵ تا ۵۰ سال داده‌اند

سیاسی/ انتخابات 5ffb25c43416d_2021-01-10_19-35 تب جوانگرایی در انتخابات ۱۴۰۰ چنان بالا گرفته که نامزدهای زیر ۴۰سال شانس خود برای پیروزی را بالا می‌بینند. با این حال از نظر اکثر مخاطبان خبرفوری، ۴۰ تا ۵۰سال بهترین سن برای ریاست جمهوری است.

مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است. یکی از بندهای این قانون مربوط به سن نامزدهاست که فعلا قرار است کف سنی کاندیداها ۴۰سال باشد.

خبر فوری از مخاطبان خود پرسیده، فکر می‌کنند بهترین سن برای ریاست دولت چند سال است. پاسخ ۲۴درصد از ۴۳هزار شرکت‌کنند نشان می‌دهد ۴۵ تا ۵۰سال بهترین سن برای حضور در پاستور است.

از نگاه ۲۱درصد دیگر از مخاطبان ما، ۴۰ تا ۴۵سال سن مناسب ریاست جمهوری است و پس از آن ۵۰ تا ۵۵سال با ۱۶ درصد در رتبه سوم قرار دارد‌. گزینه‌های بعد با ۱۳درصد آرا، اختصاص به ۳۰ تا ۳۵ و ۳۵ تا ۴۰سال دارد.

گزینه‌های آخر نیز پس از اینها، با ۸ و ۵ درصد، به بازه سنی ۵۵ تا ۶۰ و ۶۰ تا ۶۵سال اختصاص پیدا کرده که نشان می‌دهد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی موافق نامزدهای کهنسال نیستند.

تجربه دولت سن و سال دار روحانی نشان می‌دهد که در ۱۴۰۰ نامزدهای جوان‌تر شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارند و باید دید از میان این جوانان، کدامیک فرصت حضور در پاستور را پیدا خواهد کرد.

از نظر شما نامزدها در کدام بازه سنی بیشترین شانس برای پیروزی را دارند؟ در ادامه کامنت بگذارید و بحث کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش بازیگر "بریجرتون" به شایعه جیمز باند شدن

ی ژانویه 10 , 2021
"رگی-جین پیج"، ستاره‌ نوظهور سریال "بریجرتون" (Bridgerton) نت‌فلیکس به شایعه‌ بازی در نقش "جیمز بانbadoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000