بودجه ۱۴۰۰ برجامی، بایدنی و مذاکره‌ای است

سیاسی/ مجلس 5ffac617c669d_5ffac617c66a0 نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه ارائه شده از سوی دولت، گفت: این بودجه برجامی، بایدنی و مذاکره‌ای است و مجلس باید آن را اصلاح کند.

محمدجواد عسگری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: آقای روحانی! شما که با شعار تدبیر و امید رئیس جمهور کشورمان شدید، بهتر است فرامین درباره اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی درباره لایحه بودجه سال آینده گفت: لایحه ای که دولت برای سال آینده به مجلس ارائه کرده است، برجامی، بایدنی و مذاکره ای است و لازم است مجلس تمهیدات لازم را برای اصلاح آن انجام دهد.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است وزارت امور خارجه بسترهای لازم را برای استفاده از ظرفیت همسایگان و صادرات محصولات گوناگون از جمله محصولات کشاورزی به این کشورها فراهم کند چرا که این موضوع به رونق تولید و افزایش اشتغال کمک می کند و می تواند جایگزینی برای فروش نفت باشد.

عسگری اظهار داشت: نداشتن استراتژی مشخص در زمینه مراودات اقتصادی با همسایگان یکی از ایرادات جدی دولت است که باید مرتفع شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شاهد سوءاستفاده برخی افراد در حوزه نهاده های دامی و کشاورزی هستیم که از رئیس قوه قضاییه می خواهیم با عناصر فاسد در حوزه نهاده های دامی و کشاورزی برخورد کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چهره‌های مشهوری که در توالت از دنیا رفتند

ی ژانویه 10 , 2021
از الویس پریسلی تا جودی گارلند چهره‌هایی هستند که در مکان‌های غیر قابل تصوری از دنیا رفته‌اند. این موضوع که روزی بالأخره به یک شکلی خواهیم مُرد، ممکن است برای برخی از مردم ناراحت‌کننده باشد ، زیرا انواع مردن بسیار زیاد و متنوع است و نمیتوان آن را پیش‌بینی کرد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000