ساعت دریافت مجوز تردد بین شهری مشخص شد

5ff6ed0ac32e9_5ff6ed0ac32eb

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران گفت: متقاضیان برای دریافت مجوز تردد بین شهری باید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به سامانه دریافت مجوز تردد بین شهری مراجعه کنند.

ایمان قربانی اعلام کرد: با توجه به لزوم حفظ کرامت مردم عزیز و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوز تردد بین شهری اقدام به راه اندازی سایت به آدرس نموده که مشغول خدمت رسانی به مردم شریف می‌باشد.

مشاور فرماندارافزود: با توجه به حجم فعالیت در ساعات اداری و مشکلات موجود، به منظور تسهیل در ارائه خدمت به متقاضیان گرامی ساعت ارائه خدمت درسایت مذکور به ۱۴ الی ۱۸ تغییر یافته است.

مردم عزیز و همشهریان تهرانی در صورت ضرورت انجام سفر بین شهری می‌توانند در روزهای شنبه الی چهارشنبه و در بازه زمانی ۱۴ الی ۱۸ به منظور ثبت نام و اخذ مجوز تردد بین شهری به این سایت مراجعه نمایند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه خوراکی‌هایی که می‌خوریم منجر به سرطان می‌شوند؟

پ ژانویه 7 , 2021
مطالعات نشان می‌دهد که تغییرات ساده در سبک زندگی، مانند پیروی از یک رژیم غذایی سالم، می‌تواند از ۳۰-۵۰ ٪ سرطان‌ها جلوگیری کند. شواهد فزاینده حاکی از برخی عادت‌های غذایی است که خطر سرطان را کاهش داده یا محدود می‌کند. تصور می‌شود که تغذیه نقش مهمی در درمان و مقابله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000