تولید بومی ضدعفونی کننده سطح با خاصیت ماندگاری به مدت ۷۲ ساعت!/ ۹۸ درصد از بیمارستان‌های انگلستان و آمریکا از محلول‌های پایه آب، به جای الکل استفاده می‌کنند/ بهتر است از مواد پایه‌آب به جای الکل استفاده شود/ قیمت نهایی پایه آب، یک پنجم الکل است

5ff6ea7a9b263_2021-01-07_14-33

مدیر عامل هلدینگ آریافزان جاوید درخصوص محلول ضدعفونی کننده اسپیور گفت: با شیوع ویروس کرونا از یک‌سری فرمولاسیون مربوط به مواد ضدعفونی کننده استفاده کردیم و از دو ماه گذشته وارد بازار شدیم.

اکبر گندم‌کار در گفتگو با خبر فوری به ویژگی محلول‌های پایه آب اشاره و اظهار کرد: حدود ۹۸ درصد از بیمارستان‌های انگلستان و آمریکا از محلول‌های پایه آب استفاده می‌کنند چراکه قدرتشان دو برابر الکل است و مضرات الکل را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این گروه دانش بنیان توانست، برای اولین بار در تاریخ معاصر ایران زمین علوم بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی و شیمی را در قالب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به کار گرفته و در نهایت موفق به تولید فرمولاسیونی منحصر بفرد برای استفاده در ترکیبات پایه ضدعفونی کننده ها، پاک کننده ها و شوینده ها گردد که این امر، موجب ایجاد وجه تمایزی بنیادین، میان محصولات این مجموعه و سایر محصولات مشابه آن در بازار شده است.

این کارشناس کشورمان عنوان کرد: همانگونه که می‌دانیم علاوه بر دانش برتر در راستای تولید، استفاده از مواد اولیه درجه یک، نقشی بسزا در کیفیت نهایی محصول تولیدی خواهد داشت. آریا رهاورد بهنود با توجه به تجربه دیرین و افزودن بر آن پایبندی به رسالت ذاتی خود که همانا تولید بهترین ها می باشد، همواره متعهدانه در تلاش است تا نهایت مرغوبیت را در بهره مندی از این مواد پایه بکار گرفته و محصولی ممتاز را برای شما مخاطبین ارجمند خود فراهم آورد.

وی افزود: این شرکت با بهره گیری از خطوط استاندارد تولید، ابزارآلات و ماشین های صنعتی به روز دنیا در کنار استفاده از دانش بومی و مواد اولیه مرغوب، هم اکنون جایگاهی بی بدیل را در عرصه صنایع تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی میهن عزیزمان بدست آورده است، جایگاهی که تجلی علم و هنر نخبگان مهندسی این مرز و بوم بوده و با تکیه بر آن می توان به نیکی و افتخار، بلندای تولیدات این گروه صنعتی بزرگ را با جمله “ساخت ایران”، مزین نمود.

در ادامه گفتگوی کامل خبرفوری با مهندس اکبر گندم‌کار را ببینید:

نسخه باکیفیت گفتگوی کامل خبرفوری با مهندس اکبر گندم‌کار را ببینید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمارها در مورد واکسن فایزر چه می‌گویند؟

پ ژانویه 7 , 2021
در حالی که روز گذشته (چهارشنبه) اعلام شد از هر ۱۰۰ هزار نفر که واکسن فایزر را دریافت کردند، یک نفر دچار واکنش آلرژیک می‌شود اما مقامات آمریکا، منافع این واکسن را بسیار بیشتر از خطرهای شناخته شده آن می دانند. این آمار بر اساس اطلاعاتی است که توسط متخصصان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000