آغاز بازی حمید گودرزی در سریال «روزهای ابدی»

5ff5de8a8b686_5ff5de8a8b687 بازی حمید گودرزی در نقش نادر نفیسی از امشب در سریال «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری آغاز می‌شود.

حمید گودرزی در سریال «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری که در حال پخش است، نقش نادر نفیسی را بازی می‌کند. او یک مهندس کشاورزی است که در یک منطقه دور از مرکز به روستائیان کمک می‌کند. او با با نهضت امام خمینی (ره) و مبارزان مسلمان مرتبط است.

در این مجموعه که روز‌های ملتهب اوایل انقلاب را به تصویر کشیده بازیگران ایرانی، چون احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک باشی و… با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی حضور دارند.

«روز‌های ابدی» توسط محسن علی اکبری و به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به این 5 دلیل سوپ را در برنامه‌غذایی خانواده جای دهید

چ ژانویه 6 , 2021
سوپ‌ها گزینه خوبی برای فصل‌های سرد سال محسوب می‌شوند. سوپ نه‌تنها راه خوبی برای گرم‌شدن هنگام سرماست، بلکه غذایی آسان است و می‌توانید آن را به‌راحتی در خانه بپزید. به دلایل زیر دقت کنید و سوپ را بیشتر در برنامه غذایی خود قرار دهید. 1.سوپ به تأمین آب موردنیاز بدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000