ایران درباره توان موشکلی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کند

سیاسی/ مجلس 5ff59a6f5270e_2021-01-06_14-39 عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حربه‌‌های آمریکایی‌ها نخ نما شده و ایران هیچ گاه درباره مسائل موشکلی خود مذاکره نمی‌کند.

علیرضا سلیمی در خصوص اظهارات اخیر مشاور امنیت ملی بایدن مبنی بر لزوم انجام گفت‌وگو پیرامون برنامه‌های موشکی ایران در راستای بازگشت ایالات متحده به برجام، گفت: این اظهارات مانند شعارهای ترامپ است و همانطور که او به اهداف خود نرسید، بایدن هم در این زمینه موفق نخواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: این اظهارات نشان می‌دهد که تفاوتی بین مواضع ترامپ و بایدن درباره جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، این حربه‌ها نخ نما شده است و ایران نه تنها درباره برجام مجدد با 1+5 مذاکره نخواهد کرد بلکه در مورد موضوعات موشکی و دفاعی با هیچ کشوری به خصوص آمریکایی‌ها وارد مذاکره نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در ارتباط با برجام به ایران بدهکار هستند، تصریح کرد: جوبایدن در راستای بازگشت ایالات متحده به برجام ابتدا باید خساراتی که به ملت ایران وارد شده را جبران و سپس به تعهدات خود عمل کند.

سلیمی معتقد است: آقای بایدن اگر تصور می‌کند که با لبخند و دستکش مخملی می‌تواند مواضع ترامپ را مجدد علیه ایران مطرح و پیاده کند، سخت در اشتباه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جرایم رانندگی سال آینده افزایش می یابد

چ ژانویه 6 , 2021
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: با رای موافق اعضای کمیسیون، تعرفه جرایم رانندگی از ۲ درصد مندرج در لایحه بودجه به ۵ درصد افزایش یافت.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000