سریال قورباغه توقیف می‌شود؟

5ff56c0f6e66c_5ff56c0f6e66d سخنگوی قوه قضاییه درباره ماجرای توقیف سریال جدید هومن سیدی گفت: ابهامی در منشأ مالی تأمین کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره برخی اتهامات و مسائل مطروحه در توزیع سریال "قورباغه" در شبکه نمایش خانگی گفت: اصل سریال و مجوزهای قانونی برای پخش یا عدم پخش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود و در این رابطه قوه قضاییه دخالتی ندارد.

وی اظهار داشت: درباره این سریال و محتوای آن تاکنون از سوی همکاران ما اظهار نظری نشده است و فارغ از اینکه این سریال در شبکه خانگی یا جای دیگری می خواهد پخش شود، ابهامی در منشأ مالی تأمین کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود.

غلامحسین اسماعیلی افزود: اقدام و تدابیری اتخاذ شد تا جلوی تضییع حقوق این موضوع گرفته شود و اگر فساد مالی بود جلوی تضییع اموال گرفته شود و با اخذ تأمین و تدابیر حفظ حقوق مالی صورت پذیرد.
گفتنی است، قسمت نخست سریال "قورباغه" قرار بود ۲۴ آذر پخش شود که پلتفرم پخش کننده در زمان مذکور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پخش این سریال به دستور قضایی متوقف شده است. یک هفته بعد قسمت نخست سریال پخش شد و تاکنون سه قسمت از سریال به پخش رسیده است.
نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، شهروز دل افکار و هومن سیدی از بازیگران این سریال هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیدمحمد خاتمی تا چه اندازه محدودیت دارد؟

چ ژانویه 6 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات عنوان کرد: فرض کنید خاتمی بخواهد تجمعی قانونی برپا کند، اصلا همان هم پیش‌کش، او‌ حتی نمی‌تواند به طور عادی در مراسم‌، عبور و مرور کند. این مساله به تبعیض‌های عجیب و غریب برمی‌گردد. مرتضی مبلغ در رابطه با شکل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000