قیمت جهانی طلا به بالاترین سطح ۸ هفته‌ای رسید

5ff29e6333ba9_5ff29e6333bac قیمت جهانی طلا در معاملات امروز دوشنبه جهش کرد و بالای ۱٫۹۰۰ دلار برای هر اونس باقی ماند. این بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر است.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه جهش کرد و بالای ۱٫۹۰۰ دلار برای هر اونس باقی ماند. این بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر است.

تشدید شیوع در آمریکا و انگلیس. علی‌رغم شروع توزیع واکسن در این کشورها، نگرانی از بازگشت مجدد محدودیت‌های قرنطینه‌ای را تشدید کرد و ارزش دلار را پایین آورد.

تا ساعت ۷:۲۸ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۱.۲۸ درصد یا ۲۴.۲۱ دلار جهش کرد و به ۱٫۹۲۲.۳۱ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۱.۶۸ درصد یا ۳۱.۸۰ دلار جهش کرد و به ۱٫۹۲۶.۹۰ دلار رسید.

افت شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان در معاملات روز دوشنبه باعث شد تا قیمت طلا برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان‌تر تمام شده و تقاضا برای خرید آن بالا برود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزارت جهاد تخلف در حوزه نهاده های دامی را تایید کرد

د ژانویه 4 , 2021
معاون اموردام وزارت جهاد کشاورزی گفت: تخلف در بخش نهاده‌های دامی وجود دارد و این تخلفات را باید دستگاه‌های نظارتی پیگیری کنند. مرتضی رضایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه ماه گذشته به دامداران و مرغداران ۸۵۰ هزار تن ذرت فروختیم و وضع بسیار خوب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000