حضور میلیونی مردم عراق در سالروز شهادت سرداران مقاومت سیلی محکمی به آمریکا بود

سیاسی/ بین الملل 5ff2a0c4d136e_5ff2a0c4d1371 حزب الله عراق در بیانیه ای در پی تظاهرات باشکوه مردمی در سالروز شهادت سرداران مقاومت در بغداد، اعلام کرد که ملت عراق از خواسته خود برای محاکمه عاملان جنایتِ هدف قرار دادن رهبران پیروزی دست نخواهند کشید.

گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای در پی تظاهرات میلیونی به مناسبت نخستین سالروز شهادت سرداران مقاومت تاکید کرد که عراقی ها هرگز از خواسته خود برای پیگرد قانونی و محاکمه عاملان جنایت هدف قرار دادن سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهدای مقاومت دست نخواهند کشید و نسبت به ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق تسامح نخواهند کرد.

گردان های حزب الله عراق همچنین اعلام کرد که عراقی ها "با حضور میلیونی خود در سالگرد شهادت رهبران مقاومت، سیلی محکمی به آمریکا و عوامل آن زدند".

حزب الله عراق تاکید کرد: ملت عراق از خواسته خود برای محاکمه عاملان جنایت هدف قرار دادن رهبران پیروزی دست نخواهند کشید.

ابو حسین الحمداوی، دبیرکل گردان های حزب الله در عراق نیز روز یکشنبه تصریح کرد: حضور ما حامل این پیام است که باید برای گرفتن انتقام شهدا عجله کرد زیرا خون ما هنوز در رگ هایمان می جوشد.

الحمیداوی تأکید کرد: ما با استواری در مسیرعزت به عهد و پیمانمان با رهبران پیروزی پایبند خواهیم بود و هزار سلیمانی و المهندس خواهیم شد.

محمود الربیعی ، سخنگوی دفتر سیاسی عراق "عصائب اهل الحق" نیز به المیادین گفت که "سخنان دبیرکل تیپ های حزب الله و اعلام نام وی آغاز مرحله جدیدی از مقاومت و پیامی برای دشمن است."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کودکی کردن در کشور‌های مختلف چگونه است؟/ تصاویر

د ژانویه 4 , 2021
در گزارش زیر عکس‌هایی که سادگی، بی‌آلایشی، شادی و معصومیت کودکان را به تصویر می‌کشد مشاهده می‌کنید. یک عکاس ایتالیایی به نام ماسیمو بیتی، در سفر‌هایی که به مناطق مختلف دنیا انجام داده، به نقاط بکر و دورافتاده سفر می‌کند و عکس‌ها و پرتره‌هایی از مردم و زندگی‌شان می‌گیرد. یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000