با آدم‌های حسود چه کنیم؟

5ff22899a31d2_2021-01-03_23-57

یک مشاور خانواده می‌گوید: از دست کسی که به شما حسادت می‌کند، نرنجید. او با این رفتار می‌خواهد نشان دهد شما چیزی دارید که او ندارد.

علی‌اصغر کیهان‌نیا در گفتگو با خبر فوری گفت: افرادی که به ما حسادت می‌کنند کمبودهایی دارند و ارزش‌ها و توانمندی‌هایی که ما داریم را ندارند. در نتیجه از دست کسی که به شما حسادت می‌کند نرنجید چرا که او با این رفتار می‌خواهد نشان دهد شما چیزی دارید که او ندارد.

این مشاور خانواده معتقد است که ریشه حسادت در کودکی است. اگر والدین فرزندانشان را با سایر بچه های فامیل و یا خواهر و برادرشان مقایسه کنند، حسادت در وجود او نهادینه می‌شود.

کیهان‌نیا برای رفع حسادت پیشنهاد می‌دهد که با نوشتن ارزش‌ها و توانایی‌های خود به تقویت اعتماد به نفس خود کمک کنیم و به خود تلقین کنیم و باور داشته باشیم در برخی موارد توانمند هستیم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیگار بکشید، نفس نکشید!

د ژانویه 4 , 2021
عابدینی فوق تخصص بیماری های ریوی به مهر گفته است وقتی شاخص آلودگی هوا بالا باشد، تنفس این هوا خطرناک تر از استنشاق دود سیگار است.badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000