سارا منجزی پور: اینستاگرام از ترس نفوذ حاج‌قاسم، چندین بار پست مرا پاک کرد

5ff01743d59e1_5ff01743d59e3 بازیگر «کلاه پهلوی» و «پایتخت ۱» که برای یک پروژه کاری به سوریه و لبنان سفر کرده بود، با حس عجیب مردم آنجا به حاج‌قاسم و امنیتی که او برقرار کرده بود، مواجه و از شهادت حاج‌قاسم بسیار شوکه شد.

سارا منجزی پور در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: من به لبنان و سوریه رفتم و دیده‌ام که چقدر آن‌ها حس عجیبی به حاج‌قاسم دارند. از شهادت ایشان شوکه شدم و پستی در اینستاگرام گذاشتم اما اینستاگرام چندین بار پست مرا پاک کرد و این ترس آنها از حاج قاسم برایم جالب بود، شاید هنوز هم برای همان ماجرا تیک آبی نگرفتم. حاج قاسم برای رضای خدا کار می‌کرد و اهل به نمایش گذاشتن کارهایش نبود. الان ما نیز بهتر است همان رویه را در پیش بگیریم تا مردم نسبت به ایشان گارد نگیرند.

اگر بخواهم یک جمله به حاج قاسم بگویم، میگویم که خیلی مردی.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صید تجاری ماهیان خاویاری در سال ۲۰۲۱ ممنوع شد

ش ژانویه 2 , 2021
یک مقام مسئول گفت:در تصمیمی جدید از سوی کمیسیون حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع زنده دریای خزر، صید تجاری ماهیان خاویاری برای سال ۲۰۲۱ ممنوع شد. مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با بیان اینکه در تصمیمی جدید از سوی کمیسیون حفاظت و بهره برداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000