ماجرای انگشتر حاج‌قاسم که زندگی یک هنرمند را متحول کرد/ ویدئو

5ff01a9319407_5ff01a9319408 آناهید روستا، فیلم‌ساز و کارگردان گفت: حاج قاسم همیشه به من می‌گفتند تو هم مثل زینبم هستی و واقعاً من هم مثل زینب با شهادت ایشان یتیم شدم.

آناهید روستا در گفت‌وگو با خبرفوری گفت: سردار سلیمانی همیشه پشت سینما و هنرمندان بودند. پیج من بخاطر منتشر کردن پست‌ها و استوری‌های شهید سلیمانی بسته شد، این آزادی بیان نیست. در سفری که با خانواده شهید حججی برای ساخت یک مستند داشتم، حاج قاسم به من انگشتری هدیه دادند و آن انگشتر از سال ۹۶ به بعد زندگی من را دگرگون کرد. حاج قاسم همیشه به من می‌گفتند تو هم مثل زینبم هستی و واقعاً من هم مثل زینب با شهادت ایشان یتیم شدم. وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم، باور نکردم، بدترین خبر زندگی ام را شنیدم، ما و همه مردم ایران یتیم شدیم. حس عجیبی داشتم، انگار عضو خانواده ام در جلوی چشمانم تکه تکه می‌شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۰۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۶۰۴۵ بیمار دیگر شناسایی شدند

ش ژانویه 2 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000