منطقه‌ای که می‌تواند مجددا منشا انفجار کرونا شود

5fef2020bff39_2021-01-01_16-44

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه روند کرونا در کشور کاهشی است، گفت: متاسفانه موارد مرگ و میر و بستری در استان مازندران به شکل نگران کننده‌ای افزایشی است.

سیما سادات لاری در این باره گفت: علی‌رغم روند کاهشی در موارد بستری روزانه در کشور اما نمودار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری در اکثر شهرهای استان مازندران به شکل نگران کننده‌ای در حال صعود است‌.

وی افزود: مطمئنا در ادامه این فرایند شهرستان‌های بیشتری از این استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند بنابراین سفر به شمال کشور بسیار پر مخاطره بوده و امیدواریم با همکاری مردم این استان در عمل به توصیه‌های بهداشتی و همچنین پرهیز جدی از برگزاری مهمانی و دورهمی خانوادگی، شاهد توقف روند بیماری در کشور باشیم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

امتحانات دروس کارگاهی هنرستان‌ها چگونه برگزار می‌شود؟

ج ژانویه 1 , 2021
مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات کارگاهی دانش‌آموزان هنرستان‌ها توضیح داد. مصطفی آذرکیش درباره امتحانات نیم‌سال اول دانش‌آموزان هنرستانی اظهار کرد: در هنرستان‌ها دروس کارگاهی و غیر کارگاهی داریم براین اساس سه عنوان عمومی، شایستگی پایه فنی و شایستگی غیر فنی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000