افزایش تدریجی دمای هوا در کشور

5f8161a3ced20_2020-10-10_10-54

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در کشور در حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد خبر داد.

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۱۹ مهر) در مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در ارتفاعات استان کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۰ و ۲۱ مهر) در این مناطق و وزش باد تداوم دارد و از روز سه شنبه (۲۲ مهر) تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی هفته جاری در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز آسمان صاف خواهد بود و روند افزایش تدریجی دما در حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهر) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ مهر) نیز صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت میوه ۵۰ درصد افزایش یافت

ش اکتبر 10 , 2020
یک مقام مسئول گفت: با وجود افزایش هزینه‌های کارگری، سم و کود قیمت میوه ۵۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. محمدعلی مصطفی لواز خودکفایی در تولید محصولات باغی خبر داد و گفت: با توجه به تنوع اقلیم، در تولید محصولات باغی علاوه بر تامین نیاز داخل با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000