مهمان مهران مدیری و ویروس مرگبارتر از کرونا

5fed9fa2c2bdd_5fed9fa2c2be0 شب گذشته مهران مدیری میزبان محمود انوشه روانشناس در برنامه دورهمی بود.

انوشه درباره ویروس‌های بیرون و درون خانواده بیان کرد: من برای این پیام را دارم که اگر تصور ما این است که کرونا مرگ آفرین است، اما ۱۰ ویروس درون و بیرون خانواده به شما معرفی می‌کنم که از بقیه ویروس‌ها خطرناک‌تر است؛ چراکه این ویروس‌ها خانواده‌ها را از پا در می‌آورد. ویروس‌های درون خانواده شامل نصیحت‌های تکراری، تذکر مداوم، سرزنش، منت گذاشتن، مقایسه کردن، متهم کردن، جر و بحث، برچسب منفی زدن، پیش بینی بد، گلایه است که در خانه‌هاست. این ویروس‌هاست که مردم را می‌کشد نه کرونا!

وی افزود: ویروس‌های بیرون خانواده هم توهین، تهدید، تحقیر، تنبیه، تبعیض، ترس، تنفر، تمسخر، تذویر و تکبر است. در چند وجه می‌توان زندگی را دید، زندگی مثل یک آپارتمان است؛ سقف زندگی من، کف زندگی دیگری می‌شود و کف من سقف دیگری. زندگی شبیه قهوه سیاه و داغ است. سیاهی آن را با سفیدی صداقت، تلخی آن را با شیرینی صمیمیت و داغی آن را با صبر تحمل کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مشارکت همگانی لازمه ثبات در کنترل کرونا است

پ دسامبر 31 , 2020
وزیر کشور گفت: لازمه رسیدن به آرامش و ثبات و گذر از این شرایط کرونایی، مشارکت همگانی و افزایش آن است. به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز پس از برگزاری کمیته مشورتی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت در محل این وزارتخانه برگزار شد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000