ورزش و سلامت جسمی بخشی از تربیت واقعی است

5fece330e46f1_5fece330e46f3

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع اجرای بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) گفت: ورزش و سلامت جسمی تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک بخشی از تربیت واقعی است.

حاجی میرزایی در برنامه گفت‌وگوی تخصصی با مدیران آموزش و پرورش و معاونان تربیت بدنی استان‌ها با موضوع اجرای بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) که از طریق ویدئو کنفرانس و در بستر شاد برگزار شد، اظهار داشت: ورزش و سلامت جسمی تنها یک سرگرمی نیست بلکه یک بخشی از تربیت واقعی است.

وی افزود: در ادبیات بسیاری از این جمله استفاده می‌کنند که آموزش و پرورش آینده ساز است ممکن است خیلی از افراد این جمله را به کار ببرند اما به همه محتوای آن توجه نکنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مهم‌ترین فرصت برای فراهم آوردن آرمان‌هایی که برای آینده این کشور جستجو می‌کنیم در نظام تعلیم و تربیت نهفته است و باید هر اقدامی از مدرسه آغاز شود.

حاجی میرزایی در پایان گفت: در شرایط اقبال خانواده‌ها از طرح کوچ «کنترل وزن و چاقی» بسیار خوب بوده است و باید از این فرصت به نحو شایسته ای بهره مند شویم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش‌های سیاسی به یک دستاورد علمی / پای انتخابات در میان است؟

پ دسامبر 31 , 2020
سیاسی/ انتخابات تزریق واکسن ایرانی کرونا به ۳ داوطلب که یکی از آنها دختر رییس ستاد اجرایی فرمان امام و سرمایه‌گذار همین پروژه بود، واکنش‌های گسترده‌ای به‌دنبال داشت. از یکسو رسانه‌های بیگانه که تلاش دارند تکنولوژی واکسن کرونا را در انحصار کشور خود نگاه داشته و برای بازاریابی تجاری آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000