شماره دهم فصلنامه علوم انسانی نگاه تازه منتشر شد

5fecd560a2609_2020-12-30_23-00 شماره دهم از دوره چهارم فصلنامه علوم انسانی نگاه تازه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عاتکه حسین پور دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در شماره پاییز ۹۹ این مجله آثاری از مصطفی انتظاری هروی، عاتکه حسین پور، سید محمد عزیزی، علی مفردی، صادق فریور، امیر صدیق، شهناز عرش اکمل، جلال کامران نیا و عارف دانیالی به چاپ رسیده است. این فصلنامه دانشجویی که انتشار خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نموده است بنابر آنچه در سرمقاله این شماره خود با عنوان در آستانه ی نوزده سالگی آورده است تلاش داشته تا در حوزه‌های مختلف علوم انسانی با سرفصل حقوق و سیاست، فلسفه و الهیات، جامعه و فرهنگ، مدیریت و برنامه ریزی، ادبیات و هنر به تولید و نشر آثار تحلیلی قابل ارجاع و زمان گریز و همچنین گهگاه به اقتضاء زمانه به درج یادداشت های موضوعی و نیز بهره گیری مداوم از خلق طرح ها و عکس های منحصر به فرد بپردازد.

جهت دریافت فایل نشریه پس از خاموش کردن فیلترشکن اینجا کلیک کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در حمله به اتوبوسی در سوریه ۲۸ تن کشته شدند

چ دسامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل خبرگزاری رسمی سوریه از انفجاری در مسیر اتوبوسی در جاده دیرالزور – تدمر خبر داد که ۲۸ کشته داشت. حدود ساعت چهار بعداز ظهر امروز، چهارشنبه اتوبوسی در جاده دیرالزور – تدمر در منطقه کباجب هدف حمله تروریستی قرار گرفت که ۲۸ تن از شهروندان سوری را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000