آنچه این روزهای در سینمای ایران در حال تولید است

5fe9f3ea561f0_5fe9f3ea561f2 معرفی دو بازیگر فیلم «لاک پشت و حلزون»، تقاضای فیلم «حرف آخر» برای حضور در جشنواره فیلم فجر و آماده نمایش شدن فیلم کوتاه «عوارض خروج» از جمله خبرهای تولید در سینمای ایران است.

سام نوری و مهران نائل به جمع بازیگران فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی پیوستند.

سام نوری و مهران نائل در فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی که بر اساس فیلمنامه‌ای از محسن رضایی ساخته می‌شود، ایفای نقش می‌کنند.

پیش از این علی مصفا و لیلا زارع به عنوان بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده بودند.

در خلاصه داستان لاک‌پشت و حلزون آمده است: پدرام ۱۰ ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد …

حرف آخر راهی جشنواره فجر شد

حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی با پایان مراحل فنی راهی جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم سینمایی حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

حرف آخر اولین فیلم بلند ابراهیم شفیعی در مقام کارگردان است که فیلمنامه‌ای با نگاه اجتماعی دارد که شفیعی نگارش آن را برعهده داشته است.

سینا گنجوی تدوین، اکبر بلالی آهنگسازی و مهرداد براتی طراحی و ترکیب صدای فیلم حرف آخر را برعهده دارد.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، علی استادی، علی باقری، مونا کرمی، وندا جعفری و حسن نجاریان، محمد علی تقوی، هیلا اکرامی، آذین احرامی، مریم کاظمی و سهیل محبی بازیگران فیلم سینمایی حرف آخر هستند.

«عوارض خروج» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه عوارض خروج به نویسندگی و کارگردانی سعید حسنلو آخرین مراحل فنی خود را به اتمام رساند و آماده نمایش می شود.

عوارض خروج به تهیه کنندگی سعید حسنلو و مهدی خان احمدی پس از طی کردن آخرین مراحل فنی، برای حضور در فستیوال‌های بین المللی آماده می‌شود.

در توضیح فیلم آمده است: «چشم‌هایم را که می بندم، آرام بال‌هایم را روی شانه‌هایت حس می کنم، بال که می زنم رفته‌ام»

مجتبی پیرزاده، فرانک کلانتر و مهدی حسینی‌نیا بازیگران فیلم هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تقاضای خرید به شدت کاهش یافته است/ مردم قدرت خرید لوازم خانگی ایرانی را هم ندارند

د دسامبر 28 , 2020
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی معتقد است: تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی در گرانی‌ لوازم خانگی هیچ نقشی ندارند و تنها مورد اتهام گران فروشی قرار می‌گیرند در حالی که وضعیت تولید بسیار گران تمام می‌شود. لوازم‌ خانگی در مسیر رشد قیمت‌ها قرار گرفته تا جایی که مردم به دلیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000