پس از کوین اسپیسی، جانی دپ هم در پیامی، از «در پیش بودن اوضاعی بهتر» نوشت

5fe9ee8f71119_5fe9ee8f7111b «جانی دپ» ماه گذشته در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده بود شکست خورد، اما شنبه گذشته در صفحه‌ی اینستاگرامش تعطیلات سال نو میلادی را به هواداران تبریک گفت.

ستاره سابق «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) می‌نویسد: «امسال برای بسیاری از افراد سال خیلی سختی بوده. به در پیش بودن دورانی بهتر.»

هرچند به نظر می‌رسد که او به شرایط سخت زندگی در پاندمی ویروس کرونا که جان بیش از ۱.۸ میلیون نفر را در سراسر دنیا گرفته ارجاع می‌دهد اما خود این ستاره در سال ۲۰۲۰ در زندگی خصوصی و حرفه‌ای‌اش با مشکلاتی دست به گریبان بوده است. دپ به فاصله‌ی کوتاهی پس از اعلام حکم دادگاه لندن از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) کنار گذاشته شد. دپ اوایل دسامبر از دادگاه استیناف بریتانیا درخواست کرده تا مجدداً به پرونده‌ی شکایت او رسیدگی شود.

دپ ضمن انتشار این متن تصویری سیاه و سفید از «شین مک‌گوان» در مستند «سبوی طلا: چند راند با شین مک‌گوان»… که در جشنواره فیلم سن سباستین اکران شد را به اشتراک گذاشته است. این اولین بار است که دپ پس از اخراج محترمانه از «جانوران شگفت‌انگیز» به هوادارانش پیامی ارسال می‌کند. نقش «گلرت گریندل‌والد» او در این مجموعه به سرعت به «مدس میکلسن» سپرده شد تا وارنرها از فیلمبرداری پروژه بیش از این به تعویق نیفتد. دپ تنها در یکی از صحنه‌ها جلوی دوربین رفت و برای همین یک صحنه ۱۶ میلیون دلار دریافت کرد.

«کوین اسپیسی» دیگر بازیگر مطرود هالیوود هم به مناسبت کریسمس پیام مشابهی در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اقدامات لازم را برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان‌ها، تسریع کنید

د دسامبر 28 , 2020
رئیس جمهور به همه استانداران کشور دستور داد که اقدامات خود را برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان هایشان تسریع ببخشند. حجت الاسلام حسن روحانی در پی دریافت "گزارش اقدامات به عمل آمده درباره راه اندازی کارخانه نوآوری در استان کرمانشاه"، ضمن تقدیر از استاندار این استان، تاکید کرد که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000