ابلاغ قانون مالیات بر خانه‌های خالی توسط رئیس جمهور

5fe9f9c4d7acf_5fe9f9c4d7ad3 رئیس جمهور در قالب نامه‌ای به وزارت امور اقتصاد و دارایی، قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم که شامل قانون مالیات بر خانه‌های خالی است، را ابلاغ کرد.

بر مبنای جزئیات این ابلاغ، قانون مالیات بر خانه‌های خالی که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ 5 آذرماه سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 26 آذرماه به تایید شورای نگهبان رسیده است جهت اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ شد.

این قانون جایگزین ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال 1366 می‌شود. این برای دومین بار است که اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم توسط مجلس تصویب و برای اجرا ابالغ می‌شود.

لازم به تاکید است، فرآیند خوداظهاری دقیق به منظور شناسایی واحدهای مسکونی خالی و نرخ مالیاتی موثر از جمله ویژگی‌های مثبت قانون ابلاغی به حساب می‌آید.

گفتنی است، فرآیند خوداظهاری تمام مردم به منظور تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از ابلاغ این قانون باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هنرپیشه‌هایی که از هم بازی شدن با هم متنفر بودند/ عکس

د دسامبر 28 , 2020
گاهی بازیگران مهم هالیوود، تمایلی ندارند در مقابل ستاره رقیب خود قرار بگیرند و نقش آفرینی کنند. آیا تا کنون شده که یک شغل جدیدی را شروع کرده باشید و نسبت به همکار جدید خود احساس بدی داشته باشید؟ ممکن است دلیل این اتفاق تلفظ نادرست اسم شما باشد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000